19 Aralık 2011 Pazartesi

Peygamberler (Sözleri)

Sordum öğretmenime peygamber ne demektir?

Dedi: "Peygamber, rehber elçi, önder demektir"

Onları örnek alan cennete girecektir

Dedim bu elçilerin var mı Kur'an'da kaydı?

Adem'den Muhammed'e dinle dedi ve saydı

Hz. Adem


Hz. İdris


Hz Nuh


Hz. Hud


Hz. Salih


Hz. Lût


Hz. İbrahim


Hz. İsmail


Hz. İshak


Hz. Yakup


Hz. Yusuf


Hz. Şuayp


Hz. Musa


Hz. Harun


Hz. Davut

Hz. Süleyman

Hz. Eyüp

Hz. Zülkifl

Hz. Yunus


Hz. İlyas

Hz. Elyesa


Hz. Zekeriyya


Hz. Yahya


Hz. İsa


Hz. Muhammed


Aleyhimüsselam, Aleyhimüsselam

Onlara selam olsun, hepsine selam olsun



Sordum öğretmenime kaç peygamber gelmiştir?

Dedi yüz yirmi dört bin hak peygamber gelmiştir

Allah her ümmet için bir resul göndermiştir

Kur'an'da adı geçen peygamberler yirmibeş

Saydım isimlerini bana verdi yüzden beş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder